четвер, 21 квітня 2016 р.

Географія, як, певно, й будь-яка класична наука, володіє силою-силенною байок, цікавих оповідань та анекдотів з життя географів. Ось деякі з них:

1.
Є три стадії деградації географів:
1). Коли вони працюють за фахом.
2) Коли вони викладають географію.
3) Коли вони видають методички про те, як викладати географію.

2.
Мандрівник. Йдемо ми як - то по пустелі. Спекотнооооооо! І. Раптом неподалік здалося, що з'явилися три оголених жінки.
Аудиторія стрепенулася.
Студент. І що?
Мандрівник. Нічого! Я ж кажу: здалося!
3.
Викладач. Де знаходиться Америка?
Студент показує на карті.
Викладач. А де Україна?
Студент знову показує.
Викладач. Три бали.
Студент. Чому? Адже я географію знаю добре!
Викладач. Це перше питання було з географії, друге було з анатомії.
4.
Викладач. Моя група повністю завалила іспит з орієнтування на місцевості за допомогою плану.
Декан. Ну так нехай перездають!
Викладач. Це само собою. Але чи можна перездачу влаштувати в іншій місцевості. Де немає конопляних полів.
5.
Дружина. Раніше ти говорив, що я для тебе весь світ.
Чоловік. Так, але з тих пір я здорово підтягнувся з географії.
6.
Учитель. Ваш син знає географію гірше всіх!
Тато. Але ж з нашими доходами все одне далеко не виїдеш.

Немає коментарів:

Дописати коментар